Monday 25 February 2019

BORANG PENILAIAN PENDIDIKAN KESENIAN (MUZIK) TAHUN 3: DETIK

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Hari ini saya ingin berkongsi cara saya menilai murid saya.

Di sekolah saya, saya tidak menjalankan ujian bertulis. Jadi, saya telah menghasilkan borang penilaian untuk amali. 

Berikut merupakan cara saya menilai mereka.

Ini merupakan borang penilaian dalam bentuk Microsoft Words

 Sila klik link ini untuk mendapatkan dokumen dalam bentuk Microsoft Words.


Ini merupakan borang penilaian dalam bentuk Microsoft Excel.
 Sila klik link ini untuk mendapatkan dokumen dalam bentuk Microsoft Excel.

Berikut adalah contoh saya mengisi penilaian saya dari segi pemerhatian ketika pdp dijalankan.

Anda boleh menggunakan borang yang sama untuk mana-mana Tahun dan tajuk lagu. Hanya perlu tukarkan tajuknya.

Semoga saya dapat membantu anda. 

Terima kasih kerana membaca.

No comments:

Post a Comment